vrijdag 23 november 2007

De wereld is van karton

NL
Mijn gedreven wilskracht maakt mij gek.

EN
My will is driving me mad.

FR
Cette volonté me pousse décidément à la folie.

zijn vertalingen wel dekkende verpakkingen van hetgeen ik wil zeggen?
are translations wrapped transparently?
la traduction est-elle une enveloppe représentative du contenu?

Ik denk eraan een spel te maken.
I'm thinking of producing a game.
Je pense a inventer et produire un jeu.

En ondertussen denk ik aan de spellen van anderen. Spellen die ook van karton zijn. Deze spellen zijn een opstapje naar het begrijpen van karton, en van een wereld van karton. Maakbaar.

Meanwhile, I'm thinking of games created by others. Games that are of cardboard too. These games are a step to understanding cardboard, and a world of cardboard. Creatable.

Et cependant, je pense aux jeux des autres. Des jeux qui sont fait de carton. Des jeux qui sont un tremplin pour comprendre le carton, et un monde de carton. Faisable.

2 opmerkingen:

Odile S zei

Odile,
(ik spreek mijzelf toe)
zou je niet eens iets doen met tandwielen van karton?
kijk hier eens:
http://www.fi.uu.nl/nwd/nwd2002/confgids/confgids-10.htm

Odile S zei

Wat wil het lot toch grappig zijn, de uitgever die ik aangeschreven heb maakt spellen.