woensdag 19 december 2007

de 10 beste internetsites van 2007

Beste sites van het jaar 2007 volgens de niet commerciele winkel

1 Pientere puzzels
2 denkspellen
is heel goed in het vinden van nieuwe excellente spellen, maar van mij mag er meer achtergrondinformatie bij hoe je spellen in onderwijs kunt inzetten. opmerking aan de site eigenaar: Als je er een wedstrijd van maakt, voor schrijversonline, meen ik dat je leuke nieuwe klanten trekt.
**********************
Hier horen bij een aantal sites die ik regelmatig bezoek maar omdat er foto's van de kinderen op staan of andere dingen die ik niet wil delen met mensen die mij nog niet beter kennen, zet ik ze hier niet neer.
************************
8 boekwinkeltjes
9 door kinderen gemaakte sites: mollol
10 wiskundemeisjes
11 rosalinde van mansum (categorie persoonlijk)
12 ktismatics (category personnal)
dit was mijn glossy bijdrage.
tevens een aanzet tot PG (persoonlijke groei)
bovendien behoeft- is dit een zoek de verschillen voor ingewijden in de blogschrijfkunst.

Wij schrijven volgend jaar:
Blanco Regel
schrijvenonline
Sergio di Carmo
Op Ruwe Planken
Kaat Rozaal
over leren schrijven voor gevorderden.
over bloggen jongleren.
en boeken voor het leren schrijven, voor oud en voor jong.

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Odile S zei

Ik heb een spam bericht met de hand verwijderd,
met vriendelijke groet,
Odile